Forum

1500kr i lån betales tilbage med renter d 25/12.2021

 

Dan Kristensen
 Dan Kristensen
(@Dan Kristensen)
Gæst
Tilmeldt: 2 år siden
Indlæg: 1
Topic starter  

Hej Jeg søger en lån på 1500kr da jeg desværre har fået en tandbyld og mangler 1500kr for at kan få det fixet, jeg får løn d.25 ( Dette bliver bevidst, da du vil få en kopi fra min netbank) jeg får en god løn og har ingen problem med at skal betale 50% i rente tilbage. 

For at du som udlåner skal være sikker på at få dine penge, giver jeg dig gerne en kopi af mit pas samt en underskrevet kontrakt med alle mine oplysninger, så er du som udlåner godt stillet hvis jeg ikke betaler tilbage. Du vil få pengene overført med straksoverførelse d 25 decemeber, Du er self også velkommen på min facebook så du kan tage et screenshot af hvem der er i min familie så du igen kan henvende dig til mine næremste hvis du ikke får pengene. Jeg er meget ærlig og forventer det samme af udlåner. 


Citer
Vibeke
 Vibeke
(@Vibeke)
Gæst
Tilmeldt: 2 år siden
Indlæg: 4
 

Kan nogen låne mig 1500kr til hjælp til min tandlægeregning da jeg desværre knækkede min tandbro og har ikke penge nok til at betale. Det haster desværre.

Betaler tilbage 30 december 2022 med renter. Hurtigt svar udbedes venligst. Mange hilsner og glædelig kul Vibeke


SvarCiter
Vibeke
 Vibeke
(@Vibeke)
Gæst
Tilmeldt: 2 år siden
Indlæg: 4
 

Venligst kontakt mig på E mail.


SvarCiter

Skriv et svar

Forfatter navn

Forfatter Email

Titel *

Forhåndsvis 0 Revisions Gemt
Del: